امروز باید در جهت حکومت امام زمان(ع) کار و تلاش کنیمما که منتظر امام زمان هستیم، باید در جهتی که حکومت امام زمان(علیه الاف التحیة و الثناء و عجلالله تعالی فرجه) تشکیل خواهد شد، زندگی امروز را در همان جهت بسازیم و بنا کنیم. البته، ما کوچکتر از آن هس داستان آقا هم ما رو می بینه!...ما را در سایت داستان آقا هم ما رو می بینه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95
ما را در سایت داستان آقا هم ما رو می بینه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96
ساعات عمرمن همگی غرق غم گذشتدست مرا بگیرکه آب ازسرم گذشت***تا کی غروب جمعه ببینم که مادرمیک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت***مولا، شمار درد دلم، بی نهایت استتعداد درد من به خدا از رقم گذش داستان آقا هم ما رو می بینه!...ما را در سایت داستان آقا هم ما رو می بینه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 103
چهار دعای برتر لحظه تحویل سالاول دعا برای ظهور آن بی مثالدوم تمام ملت بی ضرر و بی ملالسوم رسیدن ما به قله های کمالچهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلالعید نوروز مبارک وبلاگ یا مهدی ادر داستان آقا هم ما رو می بینه!...ما را در سایت داستان آقا هم ما رو می بینه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107
ابوالحسن علی بن ابراهیم بن مهزیار اهوازی می گوید:در یکی از سال ها به قصد سفر حج حرکت کردم و در مدینه چند روزی ماندم ، شاید امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را ببینم ؛ اما ملاقات ایشان قسمت ما نشد داستان آقا هم ما رو می بینه!...ما را در سایت داستان آقا هم ما رو می بینه! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100